خدمات دوربين هاي مدار بسته خدمات دوربين هاي مدار بسته .

خدمات دوربين هاي مدار بسته

دوربين مداربسته Dark Fighterx هايك ويژن

طبق بررسي هاي صورت گرفته حدود هفتاد درصد از جرايم در شب اتفاق مي افتند. شركت Hikvision با ارتقا محصولات و ارائه دوربين هايي با قابليت هاي پيشرفته در تلاش است تا اطلاعات مؤثرتري را در اختيار كاربران بگذارد. در اين راستا شركت همواره در تلاش است تا محصولاتي با قابليت هاي پيشرفته روانه بازار كند كه بتوانند اطلاعاتي نظير ويژگي هاي دقيق ظاهري، رنگ لباس و اندازه قد يك مظنون، شماره پلاك، رنگ و نام تجاري يك وسيله نقليه و ساير جزئيات ممكنه را در اختيار كاربران بگذارند.
تا قبل از سال 2013 اولين نسل از دوربين هاي مدار بسته قديمي از نور مادون قرمز IR براي بهبود كيفيت تصوير در نور كم استفاده مي كردند. در سال 2013 شركت هايك ويژن نسل دوم دوربين هاي مدار بسته خود را با نام دوربين هاي Darkfighter عرضه كرد. از آن زمان تا بحال شركت همواره در مبحث ارتقا كيفيت و روشنايي، كاهش نويز و كيفيت رنگ ها در تصاوير به دنبال راه حل هاي اساسي و موثر است.
اين شركت به تازگي از نسل سوم دوربين هاي مداربسته خود با نام DarkFighterX رونمايي كرده است. اين دوربين ها تواناي بالايي در ارائه تصاوير با كيفيت بالا با روشنايي مناسب دارند. در مقايسه با سري قبلي اين نوع از دوربين ها، سري جديد DarkFighter-X در شرايط نزديك به تاريكي مطلق ( 0/001 lux) تصاوير رنگي و شفاف با حداقل نويز ارائه مي كند.
تكنولوژي موجود در دوربين مداربسته Dark Fighterx هايك ويژن در واقع شبيه سازي از نحوه تصويرسازي در شبكيه چشم انسان است كه به طور مستقل براي پردازش رنگ و روشنايي انجام مي گردد. در شبكيه چشم انسان، دو نوع از سلول هاي مخروطي و استوانه اي وجود دارند. اين دو نوع سلول كه حساس به نور هستند به طور مستقل عملكردهاي مختلفي در تشكيل تصوير و ارائه آن به ما انجام مي دهند. سلول هاي استوانه اي به نور و روشنايي حساس هستند در حالي كه سلول هاي مخروط  به مغز توانايي ديدن رنگ ها را مي دهند.
نحوه عملكرد دوربين هاي اين سري نيز به همين منوال و مانند عملكرد چشم انسان است. اين دوربين ها داراي طراحي نوآورانه اي از سنسورهاي زوج يا دوتايي هستند كه  يك سنسور براي تصويربرداري در نور مادون قرمز IR است كه تضمين كننده روشنايي تصوير است و سنسور ديگر براي نور مرئي مورد استفاده قرار مي گيرد كه رنگ ها را به صورت زنده ارائه مي كند.
ويژگي هاي فني دوربين DarkFighterXاز جمله ويژگي هاي فني دوربين مدار بسته DarkfighterX مي توان به موارد زير اشاره نمود:
رزولوشن 1080p يا 2 مگاپيكسليلنز وريفوكال با زوم اپتيكال 25xعملكرد روز و شب با فيلتر IR cutسنسورهاي زوج ½.8 اينچي و سنسور IR CMOSداراي قابليت ضدمه و گرد غبار Defogفشرده سازي  H.264 و  H.265و….كاربرد هاي دوربين مدار بسته DarkFighterXدر نگاه اول، اين دوربين ها مي توانند كاربردهاي فراواني در پيشگيري از وقوع جرم داشته باشند. در ادامه به برخي اين موارد اشاره مي كنيم:
مناطقي از شهر كه  پس از تاريكي احتمال وقوع جرم در آنها افزايش مي يابد شامل پياده رو و خيابان ها، كوچه ها، مغازه ها و …مناطق گردشگري و پربازديد مانند رودخانه ها، درياچه ها و سواحل، جنگل ها، ميدان هاي عمومي، بناهاي تاريخي و … را مي توان توسط DarkFighterX تحت نظارت قرار داد.مكان هايي مانند بنادر، نيروگاه هاي برق و ديگر نيروگاه ها، خطوط راه آهن، فرودگاه ها و ديگر پايگاه هاي مسافرتي و مرزهاي بين المللي نمونه هاي ديگري از مكان هايي هستند كه مي توان دوربين هاي دارك فايتر را جهت افزايش امنيت در آنها نصب نمود.


برچسب: دوربين مداربسته جديد هايك ويژن، دوربين HIKVISION، دوربين هايكويژن، دوربين هايك ويزن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۸:۲۶ توسط:پوريا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :