خدمات دوربين هاي مدار بسته خدمات دوربين هاي مدار بسته .

خدمات دوربين هاي مدار بسته

بهترين برند دوربين مدار بسته

نصب دوربين مدار بسته در اماكن عمومي، خصوصي، شركت ها، سازمان ها و …ب ه يك ضرورت امنيتي تبديل شده است. در حال حاضر با توجه به تنوع زياد اين محصولات و گسترش فراگير آن در بازار گزينه هاي متعددي براي خريد پيش روي كاربران است. به دليل آنكه هموراه پيش از خريد بايد به تمامي فاكتور هاي مهم اعم از دوام، كيفيت، قيمت، ويژگي هاي فني و … يك محصول توجه نمود، لذا در اين مقاله سعي كرده ايم تا راهنمايي هاي لازم را در اين خصوص در اختيار شما بگذاريم.

بهترين نوع دوربين مدار بسته كدام است؟
برندهاي اصلي و برندهاي متفرقههمانطور كه مستحضر هستيد برندهاي مختلفي در حال حاضر در بازار وجود دارند از برند هاي مطرح و مشهور گرفته تا برند هاي ضعيف تر و بعضا محصولات فيك و Noname. اين موضوع مي تواند كمي انتخاب را براي كاربر سخت كنند به همين دليل در مطلب زير به معرفي برخي از برندهاي با كيفيت و با ويژگي هاي متناسب با نياز كاربران مي پردازيم:
هايك ويژن هايك ويژن يك برند چيني است كه سال هاست در زمينه توليد محصولات امنيتي و نظارتي فعاليت دارد. هايك ويژن يكي از برند هاي بزرگ و مطرح در سطح جهاني در اين زمينه است و جزء برندهاي با كيفيت چيني است. با داشتن قيمت خوب و برخورداري از كيفيت مناسب اين محصولات از محبوبيت و عموميت زيادي در ميان كاربران برخوردار هستند. برند هايك ويژن يكي از پيشگامان تغيير و تحول در زمينه صنعت نظارت، و پرفروش ترين برند دوربين مدار بسته در داخل ايران است كه در بسياري از اماكن، سازمان ها، بانك ها، مراكز دولتي بزرگ، ايستگاه هاي مترو، فرودگاه ها و …چه در داخل ايران و چه در خارج از ايران مورد استفاده قرار مي گيرد.
شركت Hikvision با داشتن تقريبا 20.000 كارمند كه بيش از 9300 نفر از آنها مهندسين بخش تحقيق و توسعه هستند ساليانه 7 تا 8 درصد از درآمد حاصل از فروش خود را در امر تحقيق و توسعه و به منظور نوآوري و ارائه محصولات جديد صرف مي كند. اين شركت يك سيستم كاملا تحقيقاتي و چند سطحي را ايجاد كرده است كه شامل تمامي قسمت هاي عملياتي اعم از دپارتمان طراحي محصولات، بخش تحقيق و توسعه، بخش آزمايش كيفيت محصولات، پشتيباني فني و خدمات مي باشد. مركز اصلي تيم تحقيق و توسعه اين شركت واقع در شهر هانگژو چين است. در سطح جهاني نيز اين مراكز تحقيق و توسعه در شهرهاي مونترال كانادا و سيليكون ولي در ايالت كاليفرنيا در شمال آمريكا واقع شده اند.

اكسيس (Axis) 
يكي ديگر از توليد كنندگان فعال در زمينه دوربين هاي مدار بسته شركت اكسيس است كه يك شركت سوئدي است. اين شركت انحصارا در زمينه توليد انواع دوربين مداربسته تحت شبكه و نرم افزار هاي مربوط به آن فعاليت مي كند. مي توان ادعا نمود كه محصولات آن از كيفيت مناسب و بالايي برخوردار هستند و يكي از بهترين توليدكنندگان دوربين مداربسته در دنيا است. شركت Axis در حال حاضر نيز در صدد توسعه محصولات تحت شبكه و تجهيزات مربوطه براي گسترش استفاده از دوربين هاي IP است.

آويژيلون (AVIGILON) 
آويژيلون يك شركت كانادايي است كه در زمينه توليد و فروش تجهيزات مدار بسته فعاليت مي كند. محصولات توليدي اين شركت از تنوع بالايي برخوردار هستند. اين محصولات شامل دوربين هاي مداربسته تحت شبكه، تجهيزات جانبي و نرم افزارهاي مرتبط با تجهيزات مداربسته مي شود.

بوش (Bosch) 
شركت Bosch Security نيز يكي از زير مجموعه هاي شركت بوش (Bosch) است كه در زمينه توليد سيستم هاي امنيتي مداربسته فعاليت مي كند. اين شركت نيز از جمله شركت هاي بزرگ در زمينه توليد دوربين مدار بسته در جهان است. محصولات اين شركت نيز شامل دوربين مدار بسته آنالوگ، دوربين هاي تحت شبكه شبكه، تجهيزات جانبي و نرم افزار هاي مربوط با تجهيزات مدار بسته است.

ويووتك (Vivotek) 
ويووتك يك برند تايواني است و در بازار داخلي از جمله برندهاي مطرح محسوب مي گردد. در سال 2000 اين شركت فعاليت خود را در زمينه توليد دوربين و تجهيزات مداربسته آغاز نمود. اين شركت در زمينه دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه فعاليت مي كند. نكته جالب اين است كه اين شركت سعي دارد تا محصولات توليدي خود استانداردهاي زيست محيطي سازگاري داشته باشند. كبه همين جهت محصولات آن داراي گواهينامه استاندارد مربوط به محيط زيست، تحت عنوان ويووتك سبز (Green) هستند.

پاناسونيك (Panasonic) 
شركت Panasonic Security از زير مجموعه هاي شركت پاناسونيك است كه در زمينه توليد تجهيزات حفاظتي و مدار بسته فعاليت مي كندكه محصولات آن نيز از كيفيت بسيار بالايي برخوردارند. اين شركت يكي از بزرگترين توليدكنندگان تجهيزات مداربسته در جهان محسوب مي گردد. محصولات توليدي اين شركت شامل دوربين هاي مدار بسته آنالوگ و شبكه، تجهيزات جانبي و نرم افزار هاي مرتبط با سيستم هاي مداربسته مي شود.

ژئو ويژن (GeoVision)ژئوويژن نيز همانند ويووتك يك شركت تايواني فعال در زمينه توليد دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه است. محصولات اين شركت شركت شامل دوربين هاي مداربسته تحت شبكه تهجهيزات جانبي و نرم افزارهاي مرتبط با تجهيزات مداربسته مي شود.


برچسب: بهترين برند دوربين مدار بسته، دوربين مدار بسته با كيفيت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۲:۴۹ توسط:پوريا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :