خدمات دوربين هاي مدار بسته خدمات دوربين هاي مدار بسته .

خدمات دوربين هاي مدار بسته

پسورد پيش فرض هايك ويژن

براي امنيت بيشتر سيستم هاي مداربسته و محدود كردن دسترسي هكرها و سارقين مجازي براي دستگاه ها و دوربين هاي هايك ويژن رمز ورود يا پسورد در نظر گرفته مي شود. با وجود رمز ورود امنيت سيستم افزايش يافته و دسترسي به اطلاعات تصاوير مداربسته توسط افراد متفرقه محدود مي شود. در اين مطلب قصد داريم تا در مورد پسورد پيش فرض هايك ويژن اطلاعاتي را ارائه دهيم.

پسورد ديفالت هايك ويژن

در رابطه با پسورد پيش فرض هايك ويژن، محصولاتي كه تا سال 2016 توليد شده اند داراي يوزر و پسورد پيش فرض ADMIN و 12345 هستند. همواره بعد از نصب و راه اندازي اين سيستم هاي مداربسته از كاربران خواسته شده تا اين پسورد را تغيير دهند. اما به اين دليل كه كاربران در انجام اين كار كوتاهي كرده و يا آن را فراموش كرده اند باعث مي شد تا هكرها و سارقين به راحتي به اطلاعات و تصاوير سيستم مداربسته دسترسي يابند. به همين دليل هايك ويژن تصميم گرفت تا دستگاه هاي خود را بدون رمز پيش فرض ارائه نمايد. در واقع در روند راه اندازي و تنظيمات دستگاه، پسورد DVR هايك ويژن توسط خود كاربر با تركيبي از كاراكترهاي عدد و حروف ايجاد مي شود.

پسورد DVR هايك ويژن

همانطور كه گفتيم در هنگام راه اندازي اوليه دستگاه DVR از كاربر خواسته مي شود تا يك رمز براي خود انتخاب كند. يكي از مشكلات موجود براي كاربران، فراموشي اين رمز است. اين مشكل مي تواند دسترسي آنها را به تصاوير مداربسته در مواقع ضروري محدود سازد. براي حل اين مشكل يكي از راهكارهاي موجود ريست پسورد دستگاه DVR از طريق مراحل زير است. در ادامه با ما همراه باشيد

پسورد دوربين هايك ويژن

دوربين هاي هايك ويژن نيز داراي پسورد هستند. تا پيش از اين همانند دستگاه ها دوربين ها نيز داراي پسورد پيش فرض 12345 بودند. اما براي امنيت بيشتر اين رويه تغيير كرده و در هنگام راه اندازي دوربين ها بايد پسورد آنها توسط كاربر ايجاد شود. در هنگام تنظيمات و راه اندازي دستگاه ان وي آر در مرحله پاياني مي توانيد چك باكس پسورد دوربين را فعال نموده و براي آن پسورد بسازيد. نكته مهم در مورد دوربين هاي تحت شبكه هايك ويژن اين است. وقتي دوربين ها براي اولين بار مستقيما به NVRهاي POE متصل مي شوند همان پسوردي كه براي دستگاه NVR تعريف شده است به صورت اتوماتيك بر روي دوربين ها ست مي شود. اما چنانچه NVR از نوع POE نباشد و يا NVR هم POE باشد ولي از سوئيچ براي اتصال دوربين ها استفاده شود (يعني از كانال هاي POE دستگاه NVR استفاده نشود) در زمان اتصال بايد به تنظيمات NVR رفته و تيك پسورد دوربين ها را زده و براي آنها پسورد تعريف كنيم. توصيه مي شود همان پسوردي را كه براي دستگاه تعريف كرده ايد براي دوربين ها استفاده كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۵:۵۸ توسط:پوريا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :